Pages

Tuesday, March 5, 2013

Oh tanah air ku!

Tiba2 aku jadi patriotik pasal isu kat Sabah ni. Selalunye aku x ambil kisah pun.. ahaks!

oleh kerana kawan2 aku ramai yg terdiri dari polis n tentera,  secara x langsung bila dier orang update gmbar2 n cerita yang berkaitan dengan benda2 tu, aku pun terupdate sama. Kira cam berita2 panas baru kluar oven. Hahh! Haru!

Tuk mereka2 yang terlibat sama ada tengah standby or jadi barisan hadapan pertahanan, semoga korang dberi kekuatan.. Doa dari seluruh rakyat Malaysia sentiasa bersama anda..

Yang aku dengar, masjid2 pun dah mula buat solat hajat..

Untuk ahli keluarga yang mana ada ahli keluarga yang dihantar ke sana untuk mempertahankan negara, harap bersabar..

Untuk ahli keluarga para pejuang yang terkorban, ucapan takziah buat ahli keluarga.

Tq untuk mereka2 yang update especially wartawan x bertauliah dari Langkawi. Ahaks! Nape Langkawi? Sebab orang yang berkenaan punya kapal kena buat rondaan untuk perairan sana.. mengenai isu orang2 Rohingya.. (i bet x ramai yang tau pasal benda ni coz mereka x bahaya cam kat sabah).

Oleh kerana terdapat benda2 yang x boleh d dedahkan kepada umum, news itu hanya tuk update diriku.. rahsia!! Haip!

Semoga semua ini berakhir dengan segera tanpa mengorbankan banyak nyawa.. n malaysia menang! Amiiinnn!

*even saya naik muak dengan isu2 politik yang d kaitkn, tapi saya tetap warganegara Malaysia*

No comments:

Post a Comment