Pages

Thursday, August 11, 2011

the 2 hours interview

hari ni ambil cuti coz nk settle untuk smbung study.
(adekah ni pilihan yg aku buat??) ~ insyaAllah...

dari pagi siapkan proposal... ftostat n print pape yg patut.. part yg x sttle adelah mncari 2 org referee... hohoho.. g kt fakulti n terjumpa timbalan dekan.. berharap beliau boleh jd referee,... aku pun branikan diri tuk jumpa..

aku pun tak sangka akan ambil mase sampai 2 jam kat bilik Dr. semua soaln yang dalam evaluation form tu dia tanya.
these are a few things yang aku dapat dalam masa 2 jam tu~

# tak kira busy macam mana kerja, buatlah 'perniagaan' dengan Allah especially dalam bulan Ramadhan
# tak kira busy macam mana life sekarang, ambil masa untuk libatkan diri dengan masyarakat.. any organisation, or volunteer services... it will built our character, organisatuon skill, communicatuon skill, etc...
# how do u say u have intellectual thinkng? bace paper. bace buku. internet. n AMBIL TAHU! grrr..  (ok mayb aku terlalu busy ngn idup... x ade mase tuk semua tu... but i have to)

~ setiap orang yang kita jumpa akan meninggalkan kesan pada diri kita.. terpulang pada diri sendiri untuk ambil pengajaran or nilai2 dari orang tersebut ~

No comments:

Post a Comment