Pages

Wednesday, August 17, 2011

ayuh bermain warna =p

this is my new hobby~ lalala

for this past few years, aku melalui hari2 yg bz~ statement ala2 PM lak rs.. huhu.. jarang kalau aku duk kt rumah~ setiap hari pun ade je benda nk d buat o nk pegi mn2...

this 2 years, weekdays... ak bekerja smpai kul 6.... weekend, ak kelas dr pagi smpai lewat petang... n malam adelah masa tuk buat asignmnt... ak maklum aku duk sorng je kat rumah... jd nk kluar masuk rumah pkul brape pun x ade sape nk pndang sinis~

since kelas aku dah habis, which mean aku akn ade extra time during weekend, so ade je la benda2 yang ak n buat (actly ak jd sorng yg x boleh duk diam n tertib kat rumah)

sbenarnye ak mmg suka tgk barang2 makeup. tp x reti guna.. huhu... dulu time masuk teater ak bukan unit makeup tp suka tgk dier org menconteng2 muka~



tadaaa~ hasil makeup yg ak buat~ namepun personal mkeup class...


owh. actly org yang ajr kelas ni aelah org yang makeup aku time kawen hari tu.. since ak mmg suka hasil makeup time kawen, ngn cepat jer ak mnawarkn diri tuk jadi student dier.





so lps ni bleh la gne brg2 makeup yg aku ade tu.. n menambah pape lagi..

1 lagi sebab tuk mnghabiskn duit~ ish3....

No comments:

Post a Comment