Pages

Friday, November 15, 2013

Bukan senang nak senang...

Minggu ke 2 d manjung..  sebelum ni aku x update pasal kat sini.. hm.. sebab.. sebab.. aku rindu ibu....! :(

Lepas 2 minggu duk jauh, its better now.. hafiy pun x banyak meragam... 3 hari lepas survey2 taska hafiy. 
 Ehem! Sanggup ke si kecik tu nak d hantar ke taska? .... tiada jawapan....

Sejak 2 hari lepas aku ambil keputusan tuk teruskan biz insurans aku kat manjung ni.. insyaAllah.. x cuba x tahu kan.. fliers separuh dah d cop.. tunggu masa tuk d edarkan.

Petang tadi start letak fliers kat post box. Baru satu row, husband kate nanti dier tolong letakkan.. x sanggup tengok aku letak katenye.. aku cuma mampu senyum.. alahai.. alahai husbandku..

Kan kite nak susah same2. Kan? Kan...?

Bukan senang nak berjaya.. permulaan tu yang paling susah. Tp kalau x melangkah macam mana nak jalan jauh...

1 comment: