Pages

Saturday, November 23, 2013

.. i admit. I was wrong ..

As salam.  N selamat pagi. Sekarang berada d Penang. Balik sekejap untuk g majlis kawen kat Sg Petani. Alhamdulillah.. semalam sampai Penang terus ada sesi coaching di Kulim.

Sebelum ni macam2 yang aku try tuk buat. Tapi hasil bacaan ku untuk beberapa minggu ni sedikit sebanyak buka mata aku tentang dunia biz ni.

Betul la ILMU tu sangat penting. Cari la ilmu sebanyak mungkin. Dari sesiapa je.. x semestinya dia sahabat baik kita.. x semestinya dia pensyarah kita..

Saya menimba ilmu dari buku2.. dari orang yang dah berjaya dalam bidangnya.. berkawan la dengan mereka. Fahami pemikiran mereka.

Satu dalam menuntut ilmu. BUKA MATA. BUKA HATI. Terima semua teguran. Digest semua pesanan..

InsyaAllah..

Wallahualam...

2 comments:

  1. Replies
    1. Kan sis.. dlu x de ilmu.. jgn lpe like page sy wilna beauty hq :)

      Delete