Pages

Sunday, February 3, 2013

Peplum

Aku rase ni la fesyen yang tengah in sekarang ni kan. Mana2 pergi semua orang cakap n pakai peplum.

Mula2 aku pun x minat. Tapi bile dah try skali memang jatuh hati. Ahaks!

Actually dah lame aku nak cari peplum yang lace punya. Tapi semua yang aku jumpa, lengan dier jarang. Aku nak cari yang full lining.. sampai sekarang x jumpa.

Aku tengok semua orang pakai cantik je. Fit2 dengan body. Tapi since aku bersalin ni aku rase semua yang aku pakai x kena.

Ok. Mayb sebab aku still x dapat pakai jeans yang seblum pegnant dulu.. sangat sangat sangat x selesa. Dulu aku pakai jeans saiz 26 (once upon a time ;)) tapi tapi tapi.. sekarang aku still belum pakai jeans coz 2 bulan lepas aku try nk beli jeans, still terasa kat tempat operation tu.

Plus. Sekarang aku breastfeed. So mana baju2 yang fit (agak jahil gak dulu) tu semua letak tepi. Banyak dah hantar balik kampung pun..

Teringin.... nak pakai peplum. Hoooo.. kalau hafiy dah besar nanti. Aku dah tua. Ok. Matang. Acceptable lagi ke nak pakai peplum (by that time dah tukar fesyen lain) bagai?

Ayuh kecikkn badan! Huaaaaaa!

No comments:

Post a Comment