Pages

Wednesday, February 6, 2013

Tido sendiri

Err.. bukan aku yer.  Maksud aku anak ku yg comey montel itu 

Melihat anak saudara ku yang x nak tido kat bilik dier yang cantik tu, aku decide tuk biar hafiy tido sendiri sejak awal2 lagi. Seberapa awal? Agak2? Hee

Mula2 incik hubby kate kesian baby nak tido sendiri.. tunggu la dia besar sikit..

Err. How do u measure besar sikit?

Ehem. Tapi since hubby balik ujung minggu je, klau letak bilik sebelah pun bukan dia boleh alih. Kan? Ekeke

Parents ku? Dier orang memang sokong hafiy tido asing. Coz adik beradik aku dulu pun cam tu. Huhu

So, dengan nekad n berat hati, hafiy sebulan je aku dah letak dier kat bilik sebelah.

Kecuali time2 tertentu aku bawak dier tido sekali.. time dier demam ke.. selsema ke.. senang aku nak monitor even aku cam x tdo.

So far dier ok. Lagi pun dier bukan tau pun kan.. tengok la anak bujang ku sorang ni. Dier x tido kat baby court coz x de tempat dah.. ksiannnnn la hai... so dier tido kat katil single cik tomnye..

Orangnye kecik tapi tido 1 katil single. Ni la orangnye...

Bagi aku, lagi besar anak, lagi susah nak pisahkan tempat tido. So better now than later. Sokong x ibu2?

No comments:

Post a Comment