Pages

Wednesday, January 9, 2013

anak ke-2... saya! saya!

Benda ni dah beberapa kali aku baca sebenarnya.. aku memang suka baca benda2 gini dari dulu..
ni yang aku copy dari internet~ fakta or 'feil' anak ke-2 ni.

ANAK MANJA EMAK ♥
sebab apa-apa pun mesti dia akan diutamakan oleh ibu.... (hohoho. aku x manja!)
ANAK DEGIL..... (sangattttt!!!)
Anak kedua dikatakan lebihdegil, keras kepala dan tidak mendengar kata. semua dia aje yg betul.dlm ramai-ramai adik beradik dia aje yg KETEGAQ.kemahuan dia kuat.kalau buat sesuatu sungguh-sungguh.kalau tak nak tu, tak nak lah jawabnya, boleh dipujuk tapi selalunya tak berapa jalan.

TAK PANDAI PUJUK... (errr... memang fail bab pujuk memujuk ni. maaf la kalau orang yang terasa tu kena pujuk diri sendiri)
memang anak no 2 ni dia tak pandai pujuk makwe or pakwe dia. (ciannn)

BERCINTA
dia kalau bercinta, sangat setia.sanggup berkorban. :D (agak2 aku cam ni?)

HITAM / PUTIH
Apa yg dikatakan semua dipegang.kalau hitam, hitam lah kalau putih, putih lah.degil tak boleh toleransi. (of course! if i say no, it's mean NO! full stop!)

HATI
Anak no 2 ni juga nampak aje keras.tp hati dia lembut.SATU lagi pe'el dia.dia tak boleh ditegur.. (hurmmm.. byk sgt yang aku nak ckp pasal ni)

BERDIKARI
Very independent.memang betul.tp kalau terlebih independent pun payah.mudah bergaul.very take care. (*wink*wink)

ARAHAN
Anak no 2 ni juga dia payah nk terima arahan.dia lebih suka buat hal sendiri pendek kata tak boleh kerja ngan orang. (sebab tu la kot aku rase cam ni ngan kerja skg ni!)

PEMAAF & CARING
tidak dinafikan anak no 2 ni pun pemaaf (ehem!) dan caring (uhuk!).TAPI awas jangan bagi diorang marah kalau diorang marah faham saje lah. (aku akan balas TWISE! n i will keep my word)

PAKAIAN
Nak semua up to date.semua nak kemas. (mesti la. aku kan anak tentera~! haha)

No comments:

Post a Comment