Pages

Tuesday, January 22, 2013

bio-asli

bio-asli. ehem! not bad jugak aku pakai. antara yang aku gunakan sekarang~

minuman ~ SUSU KAMBING (yang memang baik tuk kesihatan), KOPI NANDUK (bila aku bosan x tau nak minum apa. aku cuba tuk kurangkan caffein coz menyusukan hafiy ;))

peribadi ~ DEODORANT (best. best. best. tgk entry sebelum2 ni aku review produk deodorant bio-asli), LOTION TANGAN (kerja dalam lab yang ber'air-cond' dan banyak main dengan air buat aku ada stok lotion hampir d mana2! loker, dalam lab, dalam hand bag, dalam kereta, dalam bilik *wink*wink)

supplement ~ VCO + habbatus sauda (sebab utama aku nak tambah susu badan tuk hafiy)

*yang banyak permintaan sekarang, lotion tuk suami n isteri, tonik rambut, firming cream =) hohoho

nak tau lebih lanjut boleh layari laman web bio-asli sendiri www.bio-asli.com. then boleh contact aku tuk jadi ahli secara PERCUMA!

message aku d 0122421545 =)

No comments:

Post a Comment