Pages

Thursday, January 3, 2013

This position is killin' me!

Call pukul 8.30 pagi, front desk x berjawab. Macam tu jugak pukul 9, 10 pagi. Klau lepas pukul 4 apetah lagi..

Aku rasa dail no dier orang dah macam aktiviti masa lapang aku lak.

Hantar dokumen.. kata tak boleh review selagi It dept x ok. Huaaaaa! Aku hantar dokumen hard copy. Rasa macam nak nangis pn ada!

Cool... cool...

Tarik nafas... hembus...... ulang lagi...

Mesti orang kate aku x tau prob dier orang kan.

Ini pengalaman ku bersama plant manager, asst mnager, CEO companyku + 2 orang supplier dari Jepun yang datang semata2 untuk ke sana. Oleh sebab kami sampai awal, kami tunggu d tempat duduk kat front desk.

Setengah jam yang menerangkan knapa aku kena dial berpuluh kali. Sebab setengah jam tu bila phone call masuk, orang front desk buat x tahu! Dush!

............ aku bersyukur.... aku masih lagi..... mempunyai kesihatan..... jantung..... hati...... n jiwa yang baik.......

Gomen... owh Gomen... *sigh*

No comments:

Post a Comment