Pages

Friday, January 11, 2013

bio-asli ~ deodorant ~ my fav

My current fav product yang aku guna skg. 
P/s: klau aku x btol2 puas ati, aku x kn rekemen kat orang lain. Huuu

Produk bio asli gak.. al maklum la. Sejak dua menjak ni dah jadi pengguna setia produk bio asli. Sebabnye, produk2 dier berasaskan virgin coconut oil ataupun VCO. Setakat yang aku tau (coz dlu time blajar ade tajuk pasal minyak kelapa. Ok2. I was a chemistry student. So benda2 gini memang jadi kebiasaan tuk aku tau lebih lanjut).. sambung2... setakat yang aku tau VCO ni memang banyak kebaikan..

So this time, deodorant bio asli memang best. Tinggal dah semua jenama N***a, G*****r, etc.. yang glamer2 tu.

Kalau tengok kat gambar tu ada 2 jenis. SOFT n EXTREME.
kegunaan?

SOFT tu gne kat bawah lengan. Diingatkan. Ni bukan anti peluh. So, berpeluh memang akan berpeluh.. tp x bau busuk. Wangiiii jerrr.. plus, bawah lengan pun jadi makin cerah *nampak x muka aku yang serius ni* n yang penting, dia x ada bahan kimia yang bahaya :)

Yang EXTREME lak, guna kat kelengkang n boleh letak kat ari2. Hasilnye, x ada la nak risau pasal bau yang kurang menyenangkan. Ni aku rekemen tuk wanita2 yang memang pentingkan penampilan luar n dalam. X kira la dah kawin or belum, n juga yang bakal berumahtangga! (Aku bukan buat iklan 18sx k)

*wink*wink

Ok2. Harga lak.. RM25/ botol (berbaloi coz btol bsar dr yang jenama G*****r tu)

Klau nak tahu lebih lanjut pasal ni boleh message terus d 0122421545

Nanti akan ku update pasal produk lelaki yang tinggi permintaan (of course bukan customer ku.. customer hubby ku..)

No comments:

Post a Comment