Pages

Friday, January 25, 2013

Almost 2 years

1 tahun lebih. Ibarat klau baby tu, dh pndai jalan dh :) dari 'dalam pantang' sampai pandai 'berjalan' ni macam2 yang aku belajar. In this relationship la maksud aku.

Aku rase ni la relation paling lame kot. Yang lain cuma bebrapa bulan je. Ah. Wat eva..

Semakin matang rupanya aku.. haha! Sekarang kalau nak mara tu even marah cam mana pun perkataan yang keluar tu mesti cam nasihat (seriously aku pun x sangka! Agak2 cam mana aku dulu?) Ahaha.

Dulu kalau mara yang aku cakap 2 3 kali x nak dengar aku mintak break! Hmm.. Now i know.. whats wrong with my past relationship. (Ye la penat kot mulut aku nak cakap tp orang tak dengar. Baik stop. X la aku sakit jiwa. Kan?!) - petua tuk x cepat dapat sakit jantung n makan ati.

Ok2. Jauh lak melalut. Aku x baik mana. Jauh sekali perfect. Setahun setengah. Banyak lagi akan d lalui.

Ikut statistik ramai pasangan bercerai pada usia prkahwinan kurang 2 tahun. Mayb sebab belum ada persefahaman.. or isu kewangan.. or anak..

Semoga dijauhkan semua elemen yang x baik tu. ;)

No comments:

Post a Comment