Pages

Wednesday, January 2, 2013

Happy Birthday Ibu!

tuk ibu ku tersayang..
happy birthday to u!

25 tahun lebih hidup atas dunia ni, ibu la orang yang paling banyak tolong aku. bukan aku jer. ak rase smua orang pun macam tu. kan kan?

bila suka~ dpt result SPM, call ibu dulu... ~ result PMR, ibu yang tau dulu. ehem! 
bila sedih~ setelah skian lame pendam sendiri, ari tu ternangis juga kat ibu... 
bila rase nak bercerita~ 
bila sakit~
bila ngade2 lebih... 
semua la!

sepanjang aku hidup ni, seingat aku hampir semua permintaan aku ibu akan cuba penuhi. 
nak makan ape, ibu masakkan (ok. lately n this few yr je yang beli)
nak pakai ape, ibu bagi...
nak pergi mana2, ibu hantar (smpai la aku tau drv keta sendiri.. tu pun ibu still nak hantarkan)

lps 25 tahun, ibu still lagi masakkan, even sekarang dah ade hafiy~ lalala (bertuahnye diriku!)
*duk sendiri nanti tau la~!!*

mia mamma~ 

betapa banyaknye pengorbanan ibu ku~! (ibu2 lain juga~)
x banyak yang aku boleh balas... cuma sedikit sumbangan untuk insurans ibu..

doakan ibu sentiasa berada dalam kesihatan yang baik. dilindungi Allah SWT... dimurahkan rezki.. ceria selalu...

peringatan untuk diriku n semua yang ada ibu~

- I LOVE U -

No comments:

Post a Comment