Pages

Thursday, January 10, 2013

life is getting harder~

bila semua yang d buat jadi serba tak kena.
bila tanggungjawab yang d pikul jadi semakin besar.
bila apa yang d curahkan macam tak ada apa..
bila bos mula buat ridiculous rules macam ntah ape2..

tambah2 bila cuti yang d bagi cuma 12 hari setahun n UNPAID leave is a big NO-NO~!!!!!

this is the time aku rasa macam kerja ni macam tak bawa aku kemana~!
aku rasa 'Long Service Award' bukan lagi untukku
aku rasa macam nak mula search jobstreet, jobsDB, n bla bla bla...
aku rasa macam nak letak semua jawatan mengarut yag aku sandang sekarang~!

those QA/QC exec.. Halal Exec.. Secretary of Safety n Health Committee~~~~

crap!

telan aje semua apa yang CEO nak bagi tahu... smile is the best medicine, rite?

hurm... klau setiap kesalahan akan d masukkan dalam fail, agak2nye tebal dah fail dept kami nih~! haish.

- i LUV my JOB -

No comments:

Post a Comment